Více informací

+420 800 111 130Napište nám

Úvod→Odbornosti→Dermatovenerologie

Dermatovenerologie

Psoriáza, ekzém, kopřivka nebo pohlavně přenosné nemoci. Dermatovenerologie je obor, který v sobě spojuje odvětví dermatologie a venerologie. Poskytujeme péči pro pacienty v celé šíři kožních a venerologických chorob, od vyšetření až po následnou léčbu jak dospělých, tak i dětských pacientů.

Jak probíhá vyšetření?

Vyšetření se liší dle jednotlivých onemocnění.

• Diagnostika pigmentových lézí pomocí ručního a digitálního dermatoskopu
  • Diagnostika a dispenzarice pacientů s kožními nádory včetně screeningových vyšetření
  • Léčba a sledování pacientů s psoriázou (lupénkou)
  • Léčba bércových vředů žilního a smíšeného původu
  • Diagnostika a léčba otoků lymfatického původu pomocí manuální a přístrojové lymfodrenáže
  • Léčba mykotických (plísňových) onemocnění kůže a nehtů
  • Diagnostika, sledování a léčba pacientů s ostatními zánětlivými a autoimunitními kožními chorobami nebo infekcemi
  • Diagnostika sexuálně přenosných infekcí
  • Odstraňování kožních útvarů tekutým dusíkem, elektrokauterem, ostrou lžičkou nebo kyretou
  • Odstraňování kožních žilek elektrokauterem
  • Sklerotizace metličkových varixů na dolních končetinách
  • Přístrojová a manuální lymfodrenáž z indikace celulitidy, unavených nohou, sportovní zátěže nebo po úrazech
  • Lokální a celková léčba akné včetně konzultace
  • Fotodynamická terapie – kombinace fototerapie a místní aplikace krému s kyselinou aminolevulovou, která se používá k neinvazivní léčbě povrchových kožních nádorů. Ošetření je jednorázové. V případě recidivy (navrácení nádoru) lze provést terapii opakovaně.
  • Fototerapie (světloléčba) – používá se k léčbě např. atopického ekzému, psoriázy, vitiliga a mnoha jiných. K terapii používáme moderní přístroj UV 182, kterým je možné velmi přesně dávkovat UV záření, tak aby se minimalizovaly negativní vlivy ultrafialového záření. Frekvence ošetření je dvakrát až čtyřikrát týdně po dobu čtyř až osmi týdnů.

Ceník

nextclinic_logonextlife_logonextlab_logo