Více informací

Infuzní terapie vitamínem C
Úvod→Infuzní terapie vitamínem C

Infuzní terapie vitamínem C

K posílení obranyschopnosti a prevenci proti chřipce, respiračním, virovým a bakteriálním onemocněním využijte zvýhodněnou nabídku infuzního podání vitaminu C.

Vitamín C se dostane přímo do krevního oběhu, a proto je tento způsob podání mnohem efektivnější než při užívání tablet.

Doporučení našich lékařů: „Vitamín C je důležitý pro řadu biochemických reakcí v organismu, má antioxidační a protizánětlivý účinek. Vhodný zvláště při opakovaných bakteriálních a virových infekcích, alergiích, stavech spojených s nedostatečnou funkcí imunitního systému, stavech vyčerpanosti a zvýšené psychické a fyzické zátěže.“

Nabídka obsahuje : 4 x infuzní terapii vit. C + vstupní vyšetření

Zvýhodněná cena: 3 300,00 Kč (běžná cena 4 300,00 Kč)

Pro vstupní vyšetření a infuzní terapii je nutné se předem objednat na tel : 800 111 130

Tato nabídka se týká Ambulance NEXTCLINICS Smíchov

Nádražní 762/32, vstup z ulice Rozkošného 3, 4.patro, Praha 5 – Smíchov

Doba podání infuze je asi 30 minut a je podávána pod odborným dohledem.

Kontraindikace : selhání ledvin, oxalátová urolithiasa, stavy spojené se zvýšenou hladinou železa.

nextclinic_logonextlife_logonextlab_logo